Tiedote henkilöstömuutoksista

3.5.2024

Seurasihteerin tehtävä

Seurasihteerimme Sari on jäänyt meiltä pois tehtävästä 30.4.2024. Sihteerin tehtävää emme tule jatkamaan sellaisenaan, vaan uudelleenorganisoimme tehtävät. Uudelleenorganisointi vie hetkisen ja toivomme kovasti ymmärrystä tilanteeseen; vastaamme kaikkiin sähköposteihin ja kyselyihin, mutta pienellä viiveellä😊 Mikäli olette lähettäneet viestiä toimisto@voimistelijat.com-osoitteeseen, ei viestiä ole tarpeen lähettää uudelleen. Kaikkiin viesteihin vastaamme varmasti.

Toimiston puhelinnumero ei ole enää käytössä. Voit olla suoraan toimialavastaaviin yhteydessä:

• lasten ja nuorten harrasteliikunnan asiat: 045-78754703 / Jenna Kajasviita
  • joukkuevoimisteluun liittyvät tiedustelut: 045-78754702 / Julianna Korjus
  • aikuiset sekä seuran yleiset asiat: 050-3535692 / Tarja Mahkonen

Syksystä 2024 alkaen kaikki lasten ja nuorten harrasteliikunnan kyselyt ohjataan lapset@voimistelijat.com -osoitteeseen (ryhmäkyselyt, laskut, myClub), joten halutessanne voitte jo siirtyä käyttämään kyseistä osoitetta kaikissa lasten ja nuorten harrasteliikunnan asioissa. Toimiston sähköposti pysyy käytössä ainakin vuoden 2024 loppuun asti, ja sitä seurataan aktiivisesti.

Informoimme vielä erikseen muista muutoksista toimintatapoihin, jotka koskevat kautta 2024-2025.

Toimiston aukioloaikoja ei ole enää kevään aikana, mutta erikseen voit aina sopia käynnistä! Soita toiminnanjohtaja Tarja Mahkoselle, ja sovi sinulle sopiva aika: 050-3535692.

Lasten liikunnan kehittäjä - sijaisuus

Jenna Kajasviidan jäädessä lasten ja nuorten liikunnan kehittäjä -tehtävästään vanhempainvapaalle, on sijaisuuteen valittu Siru Tuomainen. Siru on koulutukseltaan liikuntaneuvoja ja omaa pitkän kokemuksen valmennus- ja ohjaustöistä. Siru tulee kesäkuussa perehdytysjaksolle ja aloittaa työt 5.8.2024. Sirun tavoittaa elokuusta alkaen lapset@voimistelijat.com -sähköpostiosoitteen takaa.