Äänimaljarentoutus pe 24.11.2023

20.11.2023

Hektinen arki? Univaikeuksia? Stressiä?

Vielä ehdit mukaan tälle ihanalle hermostoa rauhoittavalle tunnille. <3 Äänimaljarentoutus toimii syvärentoutuksena hoitaen kehoa ja mieltä.

Suo itsellesi lepohetki ja tule äänimaljarentoutukseen!

Missä? Pajalanpihan päiväkoti, Järvenpää ( Valovirrankatu 2, Järvenpää)
Milloin? perjantai 24.11. klo 18.30-19.30
Kuka pitää tunnin? Katja Fredriksson @huminaheal
Mitä maksaa? 15€
Miten mukaan? Ilmoittaudu myClubissa  https://voimistelijat.myclub.fi/flow/courses/6200632

Äänivärähtely vaikuttaa solutasolla koko kehossa, siellä mihin mikään hieronta ei yllä.

Maljojen fyysinen värähtely leviää kehon nesteiden kautta aina kudoksiin, lihaksiin, jänteisiin ja sisäelimiin saakka. Hoito rauhoittaa hermostoa ja tasapainottaa aivoaaltoja.

Se harmonisoi kehoa ja mieltä, johdattaa meitä kohti tasapainon tilaa. Sillä on myös energisoiva vaikutus, tunnin rentoutus vastaa noin kolmea tuntia syvää unta. Muita hoitovaikutuksia ovat unen laadun paraneminen, lihasjännitysten helpottuminen, verenpaineen lasku ja ennen kaikkea kirkkaampi, valoisampi olotila.

#järvenpäänvoimistelijat
#jäv